Digital Clock and Date

пʼятниця, 8 листопада 2013 р.

Виступ омбудсменів на засіданні батьківського всеобучу


     07 листопада 2013 року представники ліцейної асоціації омбудсменів "Феміда": Владислав Федоришен та Вероніка Туслова виступили на засіданні батьківського всеобучу на тему: "Виховання чуйності й доброти". 






Під час виступу омбудсмени представили на розсуд батьків «Поради батькам від дітей» їхніми словами

ПОЧУЙТЕ СЕРЦЕМ ГОЛОС ВАШОЇ ДИТИНИ
(поради батькам від дітей)

  • Окрім їжі, дайте мені теплосердечність, безпечний спокій і вашу любов.
  • Дозвольте втішатися моїми замислами у цьому дивному світі постійних змін.
  • Дозвольте у міру моїх сил сідати, соватись, ставати, ходити, бігати, лазити, стрибати.
  • Не кажіть, що я співаю, бавлюся чи експериментую «забагато», «задовго», «часто».
  • Дозвольте мені ставити питання і отримувати чесні відповіді, а також експериментувати, шукати і досліджувати.
  • Не карайте мене, коли я переживаю через невдачу, бо невдача є вже для мене поразкою та й стимулом.
  • У квартирі відведіть мені у власність один куточок, частину вашої уваги і вашого часу.
  • Навчіть мене розуміти і відчувати красу, тішитися і радіти з усього, хоча б і найбільшої дурнички.
  • Підтримуйте і заохочуйте мене до праці, навіть і тоді, коли я роблю сотню помилок.
  • Будьте терплячі до мого безладдя, я ж бо є тільки дитиною і учнем.
  • Надайте і мені частину відповідальності, вимріяну до моїх сил і моїх можливостей.
  • Навчіть мене брати участь у забавах, заняттях, у праці.
  • Зробіть так, щоб я відчував свою значимість і потрібність для вас, своє місце у планах родини і школи.
  • Будьте до мене доброзичливими, лояльними, щоб я навчився так само віддячувати іншим людям.
  • Покажіть, як дотримуватися обіцянки і даного слова.
  • Нехай ніколи не боятимуся втратити вашу любов.
  • Не нав'язуйте мені ваших острахів й переляків.
  • Навчіть мене рівноваги, коли ви на мене гніваєтеся; не боятися вашого гніву, коли він справедливий і виправданий.




На завершення свого виступу продемонстрували відеоролик "Ваша сім'я". 


Презентація до виступу:


Немає коментарів:

Дописати коментар